Eräänä heinäkuun päivänä kauan sitten tapahtui ihme, syntyi pieni yrittäjän alku. Äidinmaito vaan ruokki jo olemassa olevaa yrittäjäverta. Yrittäjäperheeseen siis synnyin. Tästä tapauksesta on aikaa kohta 36 vuotta. Elämä on kuljettanut peruskoulujen kautta ammattikouluun. Sieltä valmistuin siihen unelma-ammattiini, kondiittoriksi 90-luvun alkupäässä. mutta ei onni ollut myötä eikä töitä löytynyt siltä alalta. Onneksi kuitenkin sen verran elämä hymyili, että ihana poikaystävä oli rinnalla. Vuosien mittaan työkokemusta tuli niin asiakaspalvelusta eri työpaikoissa kuin hetken aikaa yrittäjänäkin. Nämä vuodet oli tuoneet henkilökohtaisessa elämässä suuren muutoksen. olin päässyt tämän ihanan poikaystäväni kanssa naimisiin asti...ja edelleen olemme naimisissa, kohta 15 vuotta täynnä. Mutta palatakseni työkuvioihin...yrittäjänä oleminen jäi lyhyeen, kun elämääni tuli tärkeämpää tekemistä, perheen perustaminen. Tästä ajasta on kulunut aikaa 12 vuotta. Lapsia on kaksi ja he ovat kohta 12 ja 10. niin vaan se aika rientää  .Lasteni varttuessa kotona alotin kotiesittelijänä. Siitä työstä pidin, olin itse itseni piiskuri. Esittelyjä tein reilu kahdeksan vuotta, kunnes alotin ne niinsaotut "oikeat" työt. Alotin perhepäivähoitajana. luin sille alalle ammattitutkinnonkin. Tätä työtä olen tehnyt melkein neljä ja puoli vuotta. Mutta nyt olen nyt tullut siinäkin työssä portille jossa teen valinnan tulevaisuuteni suhteen.  Tai oikeastaan portti on jo hieman auennut sillä pari viikkoa sitte lähdin yrittäjäkurssille. Totta puhuakseni on ainakin haka ollut auki jo pitkään, olen haaveillut yrittäjyydestä ainakin vuoden tosissani. olen myös irtisanonut itseni perhepäivähoitajan virasta. Jokainen päivä lähempänä haaveen toteitumista. Ajatukset täynnä ideoita, voi kun vaan pääsis toteuttaan niitä. Nyt tahdon kertoa miten tilanteeni etenee. Saanko juhlia itsenäisenä yrittäjänä ja miten menestyn.