Näin tämä tämän hetkinen yritysidea lähti liikkeelle. Siis noin vuosi sitten rupesin puhumaan erään lahjatavarayrittäjän kanssa, tämä yrittäjä on anoppini, jos alottaisin jatkamaan hänen liikettään. Ajatus kulki mukana koko ajajn, ideoita tuli ja meni. Nyt vuoden vaihteessa mieleni oli täyttynyt enemmän ajatuksella ryhtyä yrittäjäksi kuin jatkaa nykyistä työtäni. Sitten näin paikallislehdessä yrittäjäkurssi mainoksen. se oli siinä, sinne menisin. Tällä hetkellä kurssi on vielä kesken. On tullut paljon uutta asiaa. Olen kuitenkin päättänyt aloittaa toiminimellä. ollaan myös verotusta käsitelty, se on vähä hankalaa, onneksi on kirjanpitäjä joka auttaa tarpeen tullen. Viimeksi käsittelimme mainontaa. aivan tosi mielenkiintoista. Jo rupesi mielikuvitus rullaamaan miten saisin liikkeeni paremmin näkyviin ja asiakkaita lisää. Olen myös suunnitellut kauppaan uusia hyllyjä, uutta kalustejärjestystä, uusia värejä... voi kun vaan pääsis tekemään jotain. Kutimet kyllä sauhuaa iltaisin. Olen kälyni kanssa käynyt parina jouluna ja yhtenä kesänä toreilla ja markkinoilla myymässä itse valmistettuja tuotteita. Joten jotain uuttakin liikkeeseen tulee. myös olen käynyt lahjatavaramessuilla katsomassa uusia ideoita. Löytyi vaikka mitä ihanaa. Täytyy myöntää, että hieman elämä pyörii kaupan ympärillä. onneksi lapset on isoja ja mukana auttamassa. Nyt odotellaan ajan kulumista, että pääsee kunnolla työstämään tulevaan. Intoa on paljon ja halua näyttää heille ketkä epäröivät liikkeen kannattavuutta. Vielä minä voin olla itseeni tosi ylpeä. sekä perheeseeni joka on mahdollistanut yrittäjätulevaisuuteni.